Thursday, November 8, 2012

..:: BAHAGIA & BAHAGIA ::..

:: Assalamualaikum ::

Hmm tajuk dah bahagia..sure sekarang nie ngah bahagia kan??
Bahagia sebab ape ye??
Macam2..Antaranya??...................

Dua hari yang lepas, zauj ada bawak balik VOUCHER TESCO RM150..
Wah shooping sakan la pas nie..hahaaaa
Tp last month, abag ipar ada bagi voucher bonia..mana ana letak ye???aduh..
abis selongkar satu rumah, tapi xjumpe2 gak..
Ya Allah permudahkan la..dah la tarikh luput nye hujung tahun nie..
Lagi beberapa hari jer..huhuuu

Bahagia yang kedua lak, dah nak hampir besday zauj..
Lebih kurang 3minggu jer lagi tinggal..
Macam mana nie??Nak bagi hadiah apa??nak sambut kat mana??
Ya Allah satu apa pun xpikey lagi..
Tapi xpe..tu semua perkara kecik jer..
Insya Allah akan hadapi dengan tenang..& akan ada kejutan buat zauj..

Bahagia ketiga pulak.....
Bahagia tengok kawan2 dah nak naik pelamin semua nya..
Xak lama lagi bertambah2 la Umat Nabi Muhammad kat bumi Allah ini..
Bahagia nya..
Ya Allah permudahkan lah urusan hamba2Mu ini..
& Kau berilah mereka ini rezeki anak yang melimpah luas..
& anak2 yang bakal lahir, adalah yang akan diasuh & dididik dengan ajaranMu Ya Allah..

Bahagia keempat????????
Terima kasih Ya Allah...
hampir setahun dah ana melangkah ke alam rumah tangga nie..
& ana jugak hampir melangkah ke satu alam yang cukup bahagia..
ape dia???
BIARLAH RAHSIA..
Insya Allah sampai masanya ana akan bagitau.. :)

Hmm ok2 dah jom kita cari bahan2 tuk buat kad ucapan besday yang paling special buat zauj tercinta..
Harap2 apa yang akan diusahakan nie akan membawa hasil..Aamiin..


2 comments:

  1. Replies
    1. maaf xperasan lak msg2 kat blog nie..huhuuu

      heheee :)
      ape dia yang tau 2???

      Delete